}

Pages

24 de març 2008

MAURIZIO POLLINI INTERPRETA CHOPIN

Enviat per enric  |  5 comentaris

La Glòria, la meva companya de fatigues del bloc, és el que no hi ha. Ja vaig explicar l’altre dia que com que, per problemes de salut, no vaig poder anar a escoltar La Passió segons Sant Mateu , de J.S. Bach, a l’Auditori de Barcelona, li vaig dir a ella si hi volia anar, i tot i que sé que no és molt "bachiana", va acceptar-me l’entrada que m’havia regalat la meva dona per Reis.

Li va agradar força el concert, tot i que, segons em va comentar, el fet que fossin nens els components del chor -que cantaven, val a dir-ho, com els àngels-, va trovar-hi a faltar en alguns moments el dramatisme necessari que registres més greus han de donar a la interpretació de la genial partitura… Però, en fi… pecatta minutta! Va ser una magnífic concert.

Deia tot això perquè, ahir, la Glòria em va trucar per dir-me que havia pensat donar-me les gràcies per l’entrada comprant-me’n un parell, per a mi i per a la meva dona, pel concert que el pianista Maurizio Pollini oferirà el proper dia 22 d’abril, vigília de Sant Jordi, al Palau de la Música de Barcelona.

Glòria, ets, com deia al començament, el que no hi ha! Saps com m’arriben a agradar Chopin i Schumann, els compositors amb què es basarà el concert del magnífic pianista Pollini el proper dia 22 d’abril, i és per això que, agraïdíssim, et dedico per sorpresa aquest post: Pollini interpretant Chopin.

Escolteu, per favor, aquest EXTRAORDINARI intèrpret de Chopin, i Glòria, repeteixo: Ets el que no hi ha! Moltes gràcies.


3:16 a. m. Compartiu a:
Continueu llegint...

5 comentaris:

  1. Bon dia Enric!!!!...Esperem que pel mes vinent estiguis totalment recuperat per poder gaudir del concert de Pollini. Jo haig de reconèixer la meva "incultura" musical...xo val a dir que se m'ha posat "gallina de piel"!!!! ;)
    Petunets,
    Eva (terrassa)

    ResponElimina
  2. No s'acostuma a fer entre els socis de blog però noi...he d'agrair publicament el text i el post amb els quals m'has sorprès aquesta tarda.
    Tingues cura d'aquesta tos que pot semblar un homenatge a Chopin però que no m'agradaria gens que t'impedís anar a gaudir-lo amb tan bona companyia.

    ResponElimina
  3. Moltes gràcies, Eva, pels teus desitjos, però t'he de dir que, afortunadament, ja estic bé del tot i, pel que fa a Chopin, quan s'interpreta així -i això que es veu claríssim que devia de ser una "propina"- és per fondre's. No saps com celebro que t'hagi agradat tant.

    Ai, Glòria!: No canviïs mai! Mira que dir que la meva tos pot semblar un homenatge a Chopin! Hahahahaha!... Ets el que no hi ha!

    ResponElimina
  4. Magnífic regal entre dues persones magnífiques.
    Llàstima que no hi podré anar Enric, sóc fora, però hem de trobar un dia per compartir concert, xerrada i encaixada de mans, no creus?

    ResponElimina
  5. Gràcies, Ximo, per les floretes que, en el cas de la Glòria, no dubtis que has encertat completament, i que ens tornarem a veure, no ho dubtis tampoc: hi ha més dies que llangonisses.

    Mira't, si et plau, aquest enllaç que m'ha deixat "Plugim de sal".

    http://www.violer.com/art_A04.htm

    És boníssima la "tesi" sobre la tos i, mentre la llegia, pensava en tu, el Colbran, la Mei i el Vianant. A la mateixa pàgina (una pàgina extraordinària) hi ha, a més a més, el que l'autor anomena "encenalls" que no tenen tampoc desperdici.

    ResponElimina

Gràcies!
L'equip de Samfaina d'Arts

Visitants

dies online
entrades
comentaris

L'arxiu del blog

back to top