}

Pages

31 de desembre 2008

... I FELIÇ ANY NOU!

Enviat per enric  |  13 comentaris


Com cada any, el dia 31 de desembre, un any més, a casa, davant la pantalla de la televisió, encara entaulats i amb amics o amb la família després d’una bona estona d’haver sopat, o bé, pel més adinerats, en algun d’aquells sopars de preus prohibitius -amb reveillon inclòs, això sí-, o bé..., tant li fa on!, ja que a qualsevol lloc (hospitals, parcs de bombers, casernes de policia o de soldats, presons, en algun teatre...), qui més qui menys ja tindrà preparats els dotze grans de raïm per rebre, al so de les dotze campanades, l’entrada d’un nou any que, amb alegria i esperança, desitjarem que ens sigui venturós els uns als altres.

Mana la tradició que per cada gra de raïm que ens empassem formulem un desig que es pugui complir en aquell any que comença, i cadascú de nosaltres, segons les nostres circumstàncies, demanarem allò que ens faci il·lusió obtenir.

N’estic més que segur que en seran molts els qui, amb un gra o altre de raïm que es posin a la boca, desitjaran salut per tots els seus, i és més que probable que, degut als mals vaticinis que planen sobre l’economia, en seran molts, també, els qui demanaran mantenir el seu lloc de treball, tot i que també hi haurà els qui tiraran pel dret i desitjaran que els toqui un bon pessic d’alguna rifa.

De ben segur que els amors i els desamors seran un bloc força important entre els desitjos, però també hi haurà qui demanarà coses, que si bé per a alguns podran semblar poca-soltades, són prou importants per a qui les demana com, per exemple, feia jo quan anava a escola i que demanava, a cada campanada, aprovar pel juny cadascuna de les assignatures d’aquell curs, i com que encara em sobraven grans de raïm i campanades, demanava, per si de cas, aprovar-les el mes de setembre.

Amics, des de la Samfaina us desitgem de tot cor, tant a vosaltres com a la gent a qui estimeu, el millor per aquest nou any que és a punt de començar, i si bé aquest 2008 que és a punt d’acabar-se ha continuat, com els seus precedents, duent al món una bona tongada de conflictes i de calamitats, és de justícia reconèixer-li, per part de la Glòria i meva, que també ha estat el 2008 l’any en què tots dos ens vam engrescar a endegar aquest bloc, gràcies al qual hem tingut la gran satisfacció de poder-vos conèixer i sentir-vos com a amics.

Mana la tradició, també, que perquè tinguin més possibilitats de complir-se els desitjos que demanem a cada campanada no diguem a ningú quins n’hem demanat, i si bé és cert que, per tot el que fins ara s’ha explicat, molts de vosaltres podríeu sospitar que tant la Glòria com jo un dels desitjos que volem demanar és el de continuar gaudint de la vostra amistat, hem promès no fer-ho, no fos cas que la simple sospita ho espatllés tot i no es complís aquest sincer desig.






Així, doncs, demanarem altres coses a cada toc de campana, amb l’absoluta certesa que no ens caldrà desitjar continuar gaudint de la vostra amistat, perquè aquesta ja és un fet aconseguit i ben reblat..., i sense sortilegis de cap mena.

VENTURÓS 2009 A TOTHOM!!!

12:02 a. m. Compartiu a:
Continueu llegint...

13 comentaris:

  1. !Venturós 2009 per a vosaltres, Glòria i Enric! Gràcies per la vostra dedicació i els grans sentiments de solidaritat amb tot el món, transmèsos tan deliciosament en cada relat del vostre bloc...
    Cada gra de raïm un desig! Ben segur que un dels meus serà per continuar gaudint de la gran amistat creada en aquest espai tan bonic...
    Josefina.

    ResponElimina
  2. Estimats Glòria i Enric, el vostre bloc ha omplit de moments boníssims part d'aquest any que ara acaba. Esperem gaudir-ne encara molts anys. Que tingueu una bona entrada d'any i que tots els bons desitjos que teniu s'acomplisquen. Besades. Oreto i Francesc

    ResponElimina
  3. Enric i Glòria, feliç Any 9!!!! Jo el raïm me'l preparo, li trc la pell i les llavors...no fos com el peix i em trobés alguna espina! jeje!!
    I tant, l'amistat ja la teniu...i per mi aquest 2008 també ha sigut molt bo, ja que he tingut al sort de coneixeus a tots!!!
    Mooooolts petunets,
    Eva.

    ResponElimina
  4. Uf, jo prou feina tinc en mastegar els 12 grans i no tinc ni temps de cap desitg... Va, aquest any ho procuraré, encara que sigui pel bonic escrit que aquí heu penjat.. Us desitgem des de casa també un bon any nou i que el que entra ens continui deixant tan bons sabors de boca amb aquestes noves amistats blogueres que hem fet i que ens ajuden a estar molt més acompanyats...
    Mots petons !!

    ResponElimina
  5. Feliç any nou ple de bones idees gastronòmiques
    Una abraçada
    Ester

    ResponElimina
  6. Glòria i Enric,

    Us desistgem un feliç any 2009 i que poguem seguir gaudint dels escrits, les receptes i la música que tants bons moments ens han fet passar aquest any que ara marxa. D'altra banda aquest any 2008 ha estat molt important per a nosaltres ja que, a banda de posar en marxa el bloc, ens ha permès el coneixement d'un grapat de gent que amb el pas del temps ha esdevingut sincera amistat.

    ResponElimina
  7. Bon any!

    una abraçada per tots dos.
    Anna

    ResponElimina
  8. hola, enric i gloria

    jo també us desitjo un bon any nou, encara que el meu any, tothom pot escollir, comença a les 18:00, hora de barcelona, catalunya, espanya, del 31 de desembre de l'any que els altres anomenen 2008, jo li dic 7D8. bé només això, que us desitjo, com en qualsevol altre moment, bon viatge... petons i abraçades

    miguel ángel (fángel)

    ResponElimina
  9. Amics sanfaineros!

    Us desitgem una bona sortida d'any i molta inspiració pel 2009 per que ens permeti fruïr encara més de la vostra finestra al món. També sort, salut i alegria: us em mereixeu quintals de les tres!

    Fins aviat amics!

    ResponElimina
  10. Un any FELIÇ, no us desitjo res més. Ho sé, és moltíssim, però és que per vosaltres vull el millor.

    ResponElimina
  11. Haceís bien en no utilizar sortilegios, no hacen falta.

    Feliz año amigos !

    ResponElimina
  12. Benvolguts:

    Vaig començar bé l’any, ahir, que no sé què vaig tocar i em van desaparèixer TOTES les il·lustracions de TOTS i cadascun dels “posts”, i ja em teniu, a altes hores de la nit, fent el mateix que fa la gran majoria de gent a qui se li espatlla el cotxe enmig de la carretera: obrir el capó... i mirar, perquè, a part de mirar, no en té ni la més remota idea de per què serveix cap cable ni cap d’aqulles peces que no goses tocar per por de cremar-te i amb la seguretat de sortir-ne amb els dits ben emmascarats. En fi..., un desastre. A veure si aquesta tarda es soluciona...

    Quina manera, doncs, més absurda la meva de perdre el temps, en lloc de dedicar-lo a fer el que hauria -i volia en principi- haver fet: contestar-vos.

    Josefina, creu-me que ens anima moltíssim a continuar penjant nous “posts” cada vegada que ens envies els teus comentaris. Moltes gràcies, i procurarem continuar penjant-los amb la mateixa il·lusió.

    Besades per a vosaltres, també, amics Oreto i Francesc, i no dubteu que els sentiments per part de la Glòria i meu són recíprocs.

    Hahahahahaha!... Eva: Sempre em fan riure els comentaris tan espontanis que ens envies, i sabent que et dels del CSE (“Club dels sense espines”) no m’estranya gens que t’hagis de pelar i treure els grans al raïm abans de menjar-te’ls, i és que l’Anna Maria, que també és del mateix Club... també ho fa!

    Ai, Maria: És molta la gent que, com tu, ja prou feina té per menjar-se (seria més adient dir “empassar-se”, oi?) el raïm al mateix ritme de les campanades, però també, ara que se m’acut, podries demanar els desigs abans, numerar-los, i a cada campanada pensar: “Desig número u... Desgi número dos...”, i així fins a arribar al dotze. Un bon any, també, per a tu i els teus... Ah!!!! La Glòria em va dir que havia fet per dinar un dels teus plats, i ahir al vespre me l’explicava pedr telèfon fil per randa. Al final em va dir: “Ai, Enric!, qui m’ha vist i qui em veu... Jo, explicant-te una recepta!” És la “màgia” dels blocs, vaig pensar.

    Ester: Moltes gràcies pels teus desitjos! procurarem, com sempre, fer-ho el millor que en sabrem.

    Glòria: Sí, si!!! Aquest recent any passat ha estat també molt important per a nosaltres, i també volem, en aquest que comença, continuar gaudint de la satisfacció de seguir compartint les il·lusions que vessem als nostres respectius blocs blocs de tantes i tantes coses que a tots quatre ens fan sentir vius.

    Anna: Moltíssimes gràcies, i el mateix et desitgem. (Ai, nena... aquestes galetes amb panses al Cointreau que estic veient que has penjat...!) :))

    Mikiiiiiii! Quina alegria!!!! No saps com t’agraeixo tota la “parrafada” que ens has enviat!!! Això només ho pot provocar l’amor. ;)Gràcies, de debò!

    Parella vermella: Moltíssimes gràcies pels vostres sincers desitjos, que esperem es facin realitat, encara que ja sabeu que el més important és la magnífica “química” que hi ha entre tots nosaltres, i els elements que hi aporta “La cuina vermella” són essencials perquè hi hagi aquesta reacció. (Oi que semblo de ciències i no pas de lletres?... Es veu que el desig de la inspiració ja comença a fer efecte.)

    Joaquim: Sabem perfectament, encara que no ens ho haguessis dit, quins són els teus desitjos envers nosaltres, perquè tu saps perfectament quins són els nostres, de desitjos, envers vosaltres.

    Flòria: I tant que no calen els sortilegis!, i la prova més evident és que l’any passat, és a dir, el 31 de desembre del 2007, ni se’ns va ocórrer a cap dels dos desitjar fer un bloc, i aquí ens tens tan feliços d’haver-lo endegat i tenir, gràcies a ell, l’estimació de gent tan fantàstica com tu... Ah!, i que visca el NEN!!!

    ResponElimina
  13. enric i glòria, teniu raó, no calia demanar el desig perquè la nostra amistat us l'heu ben guanyat, i també l'admiració pels vostres articles que enriqueixen molt aquest món ja no tan petits dels blocs de cuina i de cultura.
    encara que arribi tard, que han estat dies molt intensos a la meva cuina, deixeu-me dir-vos que al 2008 li dec el mateix que vosaltres i que espero del 2009 coses semblants.
    bony any i fins aviat!

    ResponElimina

Gràcies!
L'equip de Samfaina d'Arts

Visitants

dies online
entrades
comentaris

L'arxiu del blog

back to top